Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13795
Назва: Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Бегас, Людмила Дмитрівна
Калиновська, Ірина Сергіївна
Нікітенко, Альона Станіславівна
Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Бабій, Інна Володимирівна
Білан, Валентина Андріївна
Голуб, Надія Петрівна
Дука, Тетяна Миколаївна
Кривда, Валентина Савівна
Поліщук, Олена Василівна
Хрипун, Дар'я Миколаївна
Чередник, Анна Анатоліївна
Малишевська, Ірина Анатоліївна
Воєдило, Ольга Вікторівна
Черніченко, Людмила Анатоліївна
Авраменко, Оксана Олександрівна
Лемещук, Марина Анатоліївна
Голуб, Володимир Миколайович
Журавко, Тетяна Валеріївна
Колісник, Людмила Василівна
П'ясецька, Наталія Анатоліївна
Ключові слова: інклюзія
інклюзивна педагогіка
спеціальна освіта
інклюзивне навчання
спеціальна педагогіка
інтеграція
особливі освітні потреби
діти з особливими освітніми потребами
асистент вчителя
асистент вихователя
дефектолог
Дата публікації: 2019
Видавництво: Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ"
Бібліографічний опис: Вісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки: за матеріалами V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (28 березня 2019 р.) / гол. ред. Демченко І. І. Умань, 2019. Вип. V. 197 с.
Серія/номер: УДК;74.03(063)
Короткий огляд (реферат): Структуру і характер наукового змісту сучасної педагогіки неможливо зрозуміти без урахування того, що, крім диференціації за видами та аспектами дослідницької діяльності в цій науці, існують відмінності між принциповими теоретичними підходами, що визначають стратегію і хід дослідження, тобто дають відповіді на питання «що» і «як досліджується». Ці відмінності виявляються в існуванні в межах педагогічної науки конкуруючих шкіл і напрямків, які характеризуються за належністю до тієї або іншої концептуальної традиції: традиційної педагогіки, гуманістичної педагогіки та ін. Основою для розвитку та існування в контексті педагогічної науки різних наукових напрямків є парадигми, що поділяються педагогами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13795
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник лабораторії.pdf240,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.