Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13795
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorБегас, Людмила Дмитрівна-
dc.contributor.authorКалиновська, Ірина Сергіївна-
dc.contributor.authorНікітенко, Альона Станіславівна-
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.contributor.authorБабій, Інна Володимирівна-
dc.contributor.authorБілан, Валентина Андріївна-
dc.contributor.authorГолуб, Надія Петрівна-
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorКривда, Валентина Савівна-
dc.contributor.authorПоліщук, Олена Василівна-
dc.contributor.authorХрипун, Дар'я Миколаївна-
dc.contributor.authorЧередник, Анна Анатоліївна-
dc.contributor.authorМалишевська, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorВоєдило, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorЧерніченко, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorАвраменко, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorЛемещук, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorГолуб, Володимир Миколайович-
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.contributor.authorКолісник, Людмила Василівна-
dc.contributor.authorП'ясецька, Наталія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-09-17T22:05:03Z-
dc.date.available2021-09-17T22:05:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки: за матеріалами V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (28 березня 2019 р.) / гол. ред. Демченко І. І. Умань, 2019. Вип. V. 197 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13795-
dc.description.abstractСтруктуру і характер наукового змісту сучасної педагогіки неможливо зрозуміти без урахування того, що, крім диференціації за видами та аспектами дослідницької діяльності в цій науці, існують відмінності між принциповими теоретичними підходами, що визначають стратегію і хід дослідження, тобто дають відповіді на питання «що» і «як досліджується». Ці відмінності виявляються в існуванні в межах педагогічної науки конкуруючих шкіл і напрямків, які характеризуються за належністю до тієї або іншої концептуальної традиції: традиційної педагогіки, гуманістичної педагогіки та ін. Основою для розвитку та існування в контексті педагогічної науки різних наукових напрямків є парадигми, що поділяються педагогами.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ "ВІЗАВІ"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;74.03(063)-
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивна педагогікаuk_UA
dc.subjectспеціальна освітаuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectспеціальна педагогікаuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectасистент вчителяuk_UA
dc.subjectасистент вихователяuk_UA
dc.subjectдефектологuk_UA
dc.titleВісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогікиuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник лабораторії.pdf240,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.