Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13795
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Бегас, Людмила Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Калиновська, Ірина Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Нікітенко, Альона Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Трофаїла, Наталія Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Бабій, Інна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Білан, Валентина Андріївна | - |
dc.contributor.author | Голуб, Надія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Дука, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Кривда, Валентина Савівна | - |
dc.contributor.author | Поліщук, Олена Василівна | - |
dc.contributor.author | Хрипун, Дар'я Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Чередник, Анна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Малишевська, Ірина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Воєдило, Ольга Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Черніченко, Людмила Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Авраменко, Оксана Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Лемещук, Марина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Голуб, Володимир Миколайович | - |
dc.contributor.author | Журавко, Тетяна Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Колісник, Людмила Василівна | - |
dc.contributor.author | П'ясецька, Наталія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-17T22:05:03Z | - |
dc.date.available | 2021-09-17T22:05:03Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Вісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки: за матеріалами V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (28 березня 2019 р.) / гол. ред. Демченко І. І. Умань, 2019. Вип. V. 197 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13795 | - |
dc.description.abstract | Структуру і характер наукового змісту сучасної педагогіки неможливо зрозуміти без урахування того, що, крім диференціації за видами та аспектами дослідницької діяльності в цій науці, існують відмінності між принциповими теоретичними підходами, що визначають стратегію і хід дослідження, тобто дають відповіді на питання «що» і «як досліджується». Ці відмінності виявляються в існуванні в межах педагогічної науки конкуруючих шкіл і напрямків, які характеризуються за належністю до тієї або іншої концептуальної традиції: традиційної педагогіки, гуманістичної педагогіки та ін. Основою для розвитку та існування в контексті педагогічної науки різних наукових напрямків є парадигми, що поділяються педагогами. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;74.03(063) | - |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | спеціальна освіта | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | спеціальна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | асистент вчителя | uk_UA |
dc.subject | асистент вихователя | uk_UA |
dc.subject | дефектолог | uk_UA |
dc.title | Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вісник лабораторії.pdf | 240,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.