Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13804
Назва: | ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ |
Інші назви: | ORGANIZATION OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL SUPPORT FOR JUNIOR SCHOOLCHILDREN IN AUTISTIC SPECTRUM DISORDERS |
Автори: | Білан, Валентина Андріївна |
Ключові слова: | молодші школярі розлади аутистичний спектр психолого-педагогічна підтримка інклюзія індивідуальна освітня траєкторія освітня програма адаптовані програми |
Дата публікації: | 31-бер-2021 |
Видавництво: | Умань: ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Білан В. А. ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1, 2021. С. 6-19. |
Серія/номер: | УДК;376-056.34:373.3.011.3-052]:159.922.76 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито етапи та організація психолого-педагогічної підтримки молодших школярів із розладами аутистичного спектру (РАС). Вставлено, що не всі діти з РАС можуть продовжувати навчання в інклюзивному класі навіть після навчання в корекційному класі. Таким учням доцільно продовжувати навчання в системі спеціальних шкіл. Під час навчального експерименту розкрито, що командний підхід є однією з основних вимог до організації навчання учнів із РАС у школі. Важливо, щоб до складу команди входила достатня кількість фахівців для забезпечення комплексного і системного корекційно-розвивального впливу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13804 |
ISSN: | 2307-4906 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття.pdf | 557,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.