Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13810
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безлюдна, Віта Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-20T07:01:47Z | - |
dc.date.available | 2021-09-20T07:01:47Z | - |
dc.date.issued | 2021-05 | - |
dc.identifier.citation | Безлюдна В. В. Ефективність застосування інноваційних технологій у процесі викладання іноземних мов на немовних спеціальностях у закладах вищої освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2021. Вип. 1. С. 54‒59. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13810 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано ефективність застосування інноваційних технологій в процесі викладання іноземних мов у немовних закладах вищої освіти. Схарактеризовані поняття «інновація», «освітні інновації», «інноваційне навчання» в контексті іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти. З‘ясовано, що інноваційні технології в процесі викладання іноземних мов у ЗВО науковці розглядають на основі принципів компетентнісного, діяльнісного і комунікативного підходів, в розробці ефективних моделей навчання, заснованих на системних дослідженнях, застосуванні сучасних методів навчання, залучення студентів до проектної діяльності, використання проблемних методів, застосування інформаційних та телекомунікаційних технологій. Акцентовано увагу на тому, що найбільш ефективними серед освітніх інновацій, які сприяють вивченню іноземних мов у немовних ЗВО є інтерактивні та інформаційно комунікаційні технології, які надають навчальному процесу діалогічного характеру, які дозволяють значно удосконалити та полегшити вивчення іноземної мови. проведене дослідження підтверджує ефективність і результативність застосування інноваційних технологій в процесі викладання іноземних мов у немовних ЗВО, які надають необмежені можливості для самостійної роботи студентів, є тими засобами, за допомогою яких викладачі можуть розвивати індивідуальні особливості студентів, їх інтелектуальні, комунікативні та творчі здібності, критичне мислення, підвищувати мотивацію до вивчення іноземної мови, створити комфортне середовище навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Умань: ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.016:81ʼ243]:01.895:004.9 | - |
dc.subject | інновації, інноваційні технології, | uk_UA |
dc.subject | іноземні мови, заклади вищої освіти. | uk_UA |
dc.title | Ефективність застосування інноваційних технологій у процесі викладання іноземних мов на немовних спеціальностях у закладах вищої освіти. | uk_UA |
dc.title.alternative | EFFICIENCY OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES APPLICATION IN THE PROCESS OF TEACHING FOREIGN LANGUAGES AT NON-LANGUAGE SPECIALTIES IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Efektuvnist_zastosyvana_IT_-inozemna-mova.pdf | 581,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.