Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13839
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарвінок, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-09-20T07:51:55Z-
dc.date.available2021-09-20T07:51:55Z-
dc.date.issued2020-10-27-
dc.identifier.citationБарвінок Н. В. Картографічна компетентність як компонент професійної компетентності майбутнього вчителя географії. Наукові записки екологічної лабораторії УДПУ. 2020. Випуск 23. С. 124-129.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-304-378-4-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13839-
dc.descriptionОсновним засобом засвоєння географічної науки вважається володіння основами картографічної грамотності й використання географічної карти. Отже, компонент картографічної компетентності передбачає сформованість у майбутнього вчителя географії функціональних фахових знань особливостей географічних карт, уміння працювати з ними. В той же час, картографічні знання і уміння складають не тільки найважливішу частину змісту географічної освіти, але й входять до складу загальнокультурних компетентностей. Останнє говорить про їх зростаючу роль на сучасному етапі розвитку педагогічної освіти. Тому, картографічна підготовкаuk_UA
dc.description.abstractКарта є основним джерелом знань про геопростір, інформації про об’єкти і явища, розміщені в ньому. За допомогою карти створюється уявлення про просторове розміщення об’єктів, поняття про геопросторові зв’язки, природні і суспільні особливості територій. Про значення географічної карти наголошено в багатьох висловлюваннях відомих географів, які стали вже крилатими: “карта - альфа й омега (тобто початок і кінець) географії”; “карта - “друга мова” географії”, “карта - один із критеріїв географічності”; “карта - необхідний засіб дослідження і незамінний елемент географічного викладу” та ін. Карта, як засіб навчання географії, відіграє дві важливі ролі - вона формує образ території і є джерелом вивчення взаємозв’язків між її складовими.uk_UA
dc.publisherУмань: Сочінський М. М.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;574(06)-
dc.subjectДжерело знаньuk_UA
dc.subjectкартографічна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетентність учителяuk_UA
dc.subjectрозуміння картиuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.titleКАРТОГРАФІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Barvinok_N_27_10_2020.pdf454,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.