Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябошапка, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-09-20T08:24:11Z-
dc.date.available2021-09-20T08:24:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРябошапка О. В. Тайм-менеджмент як складова успішного сучасного педагога. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 35. Том 5. – С. 250–254.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13854-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі застосування основ тайм-менеджменту у професійній діяльності сучасного педагога. Зазначено, що на сучасному етапі розвитку суспільства та науково-технічного прогресу гостро постає проблема дефіциту вільного часу. Проблема підсилюється й сучасними поколіннями дітей, які зростають в умовах формування «навичок ХХІ століття», однією з яких є здатність до управління власним часом. Зазначено, що проблема управління часом цікавила дослідників багатьох століть і народів. Зокрема, найпершими, хто приділяв увагу проблемі вивільнення часу, були Архімед та Арістотель. Мистецтво управління часом досліджували представники епохи Нового часу – Ф. Бекон та І. Ньютон. На сучасному етапі дослідження з питань тайм-менеджменту широко представлено працями вітчизняних і зарубіжних учених. З’ясовано тлумачення понять «тайм-менеджмент» і самоменеджмент». Визначено, що винахід терміна «тайм-менеджмент» належить компанії Time Management International, яку заснував Клаус Меллер. У статті подано характеристику сучасних поколінь, які відвідують заклади освіти: покоління Z та покоління Альфа. Визначено, що освітній процес із такими дітьми варто будувати із врахуванням правил таймменеджменту. У статті представлено основні функції тайм-менеджменту: планування, розподіл, постановка мети, моніторинг затрат часу, визначення головних завдань, делегування повноважень. Розмежовано поняття корпоративного та особистісного тайм-менеджменту у професійній діяльності сучасного педагога. З’ясовано, що внутрішніми перешкодами на шляху до управління часом можуть бути лінь, невпевненість у собі, нерішучість, страх брати на себе відповідальність за ухвалені рішення. Перераховано основні «поглиначі» часу в діяльності сучасного педагогічного працівника: особиста дезорганізація і брак самодисципліни; нездатність сказати «ні»; відкладання справ; робочі наради. Названо основні шляхи вивільнення часового ресурсу: чітке визначення мети, планування, організація особистого простору. Розпочинати планування варто з мети, яка має бути реальною та чітко сформульованою. Планування майбутніх справ рекомендовано фіксувати, що дасть можливість вивільнити час і зняти емоційне напруження.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;005.95/.96:37.011.3-051-
dc.subjectтайм-менеджментuk_UA
dc.subjectпедагогічний працівникuk_UA
dc.subjectуправління часомuk_UA
dc.subjectдіти покоління Zuk_UA
dc.subjectдіти покоління Альфаuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.titleТайм-менеджмент як складова успішного сучасного педагогаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Рябошапка.pdf300,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.