Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13865
Назва: | ВИРОБНИЧА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
Автори: | Возносименко, Дарія Анатоліївна Іщенко, Галина Володимирівна |
Ключові слова: | підготовка учителя математики виробнича педагогічна практика впровадження дистанційних технологій онлайн сервіси |
Дата публікації: | тра-2021 |
Видавництво: | СумДПУ імені А.С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Іщенко Г. В., Возносименко Д. А. Виробнича педагогічна практика в умовах дистанційного навчання. Актуальні питання природничо-математичної освіти. Суми, 2021. №17(1), 2021 с. 80-85 |
Серія/номер: | УДК;378.147.091.33-027,22:37.018.43 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено актуальні питання практичної підготовки студентів у педагогічних закладах вищої освіти. Зазначено, що у процесі педагогічної практики відбувається найбільш інтенсивне ознайомлення з усіма аспектами майбутньої роботи, проявляється критичне та осмислене ставлення до дисциплін, що вивчаються, включаються механізми педагогічної рефлексії, формуються основи професійної самооцінки. Мета статті полягає в огляді особливостей виробничої педагогічної практики в умовах дистанційного навчання. Виробнича педагогічна практика як компонент професійної підготовки реалізує декілька функцій: навчальну, розвивальну, виховну, контролюючу, фахово-діагностичну, адаптаційну. У статті зазначено, що процес підготовки кваліфікованих вчителів математики з кожним роком істотно підвищує рівень вимог до майбутніх фахівців, змінюються зміст і структура завдань, які студент має вирішувати самостійно. Впровадження дистанційних технологій у навчальний процес спрямоване на глибше розуміння навчального матеріалу; формування таких компетенцій як: комунікативні, інформаційні, самоосвіти. Вказано, що у процесі проходження виробничої практики в умовах дистанційного навчання, найкращими у плані ефективності та за простотою підключення є такі онлайн сервіси як Moodle, Google Classroom і Microsoft Teams. У рамках дистанційного режиму роботи на період карантину офіційними є канали зв’язку керівників та студентів: Moodle, Zoom, Googl Meet, Viber, Skype, Google Classroom, Telegram, електронна пошта тощо. Зроблено висновок, що оскільки підготовка висококваліфікованих фахівців була й залишається найважливішим завданням педагогічних закладів вищої освіти, тому у сучасних умовах дистанційного навчання, практична підготовка сучасного вчителя математики потребує значного контролю, уваги та відповідальності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13865 |
ISSN: | 2519-2361 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Возносименко_Іщенко.pdf | 511,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.