Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13871
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сліпенко, Вікторія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Коберник, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-20T12:37:36Z | - |
dc.date.available | 2021-09-20T12:37:36Z | - |
dc.date.issued | 2021-02-05 | - |
dc.identifier.citation | Сліпенко В. О., Коберник О. М. Модель формування підприємницької компетентності учнів у середніх школах США. Збірник наукових праць УДПУ. Умань, 2020. Вип. 1. С. 159–167 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2307-4906 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13871 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу теоретичних джерел та практичного американського досвіду запропонована структурно-функціональна модель формування підприємницької компетентності учнів середніх шкіл США. Обґрунтовано та охарактеризовано основні її блоки: цільовий, змістовий, організаційно-діяльнісний, оціночно-результативний. Докладно розглянуто їх компоненти: мету, завдання, мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-практичний, змістове наповнення, етапи, рівні й результат. | uk_UA |
dc.publisher | Умань: ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37-053.5(73) | - |
dc.subject | підприємницька компетентність | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | середні заклади США | uk_UA |
dc.title | МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У СЕРЕДНІХ ШКОЛАХ США | uk_UA |
dc.title.alternative | THE MODEL OF STUDENTS’ ENTREPRENEURIAL COMPETENCE FORMATION IN US SECONDARY SCHOOLS | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
СліпенкоКоберник_Модель.pdf | 853,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.