Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2021-09-22T12:28:57Z-
dc.date.available2021-09-22T12:28:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКравченко Л.В. Поєднання традиційних та інноваційних методів навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх педагогів: Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія»: зб.наук.пр./Ред.кол.: Бочелюк В.Й. (гол.ред.) та ін. Мукачево: Вид-во МДУ, 2021. Том 7, №3. – С.118-125.uk_UA
dc.identifier.issn2413-3329-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13890-
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена необхідністю розробки сучасної системи навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх вчителів із використанням поєднання традиційних та інноваційних методів навчання. У зв'язку з цим, дана стаття спрямована на виявлення основних факторів впливу на якість освіти майбутніх вчителів, розкриття методів модернізації та контролю навчальних програм у здоров’язберігаючих дисциплінах, опис головних аспектів формування фахового вчителя, спрогнозувати та обґрунтувати можливі наслідки поєднання традиційних та інноваційних методів навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх педагогів для системи освіти та суспільства в цілому. Провідним методом до дослідження даної проблеми є системний аналіз, який можна застосовувати з метою вивчення поєднання традиційних та інноваційних методів навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх педагогів. Також в процесі написання цієї статті були використані такі методи дослідження, як: метод логічного аналізу, порівняльний метод, методи синтезу і дедукції, метод класифікації. У статті представлені результати проведеного аналізу, розкриті основні фактори впливу на якість освіти майбутніх вчителів, виявлені методи модернізації та контролю навчальних програм у здоров’язберігаючих дисциплінах, описано головні аспекти формування професійного та успішного педагога, було прогнозовано та обґрунтовано можливі наслідки поєднання традиційних та інноваційних методів навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх педагогів; результати представлені у виді таблиць та рисунків. Матеріали статті становлять практичну цінність для викладачів та студентів педагогічних вищих навчальних закладів, працівників Міністерства Науки і Освіти України, громадських активістів.uk_UA
dc.publisherВид-во Мукачівського державного університетуuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.016:378.22(07)-
dc.subjectнавчання в школіuk_UA
dc.subjectпідготовка педагогівuk_UA
dc.subjectякість викладанняuk_UA
dc.subjectнаставництвоuk_UA
dc.titleCombination of Conventional and Innovative Methods of Teaching Healthcare Disciplines in the Training of Future Teachersuk_UA
dc.title.alternativeПоєднання традиційних та інноваційних методів навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх педагогівuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Scientific Bulletin of MSU. Series Pedagogy and Psychology_2021_Vol. 7, No. 3_118-125.pdf921,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.