Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2021-09-24T21:16:46Z-
dc.date.available2021-09-24T21:16:46Z-
dc.date.issued2021-04-29-
dc.identifier.citationПерші спроби пошуку в науковому просторі : зб. матеріалів 19-го Всеукр. студ. наук.-практ. конф. «Особливості організації життєдіяльності дитини у сучасному дошкіллі» (м. Умань, 29 квіт. 2021 р.) / [голов. ред.: Іщенко Л. В., Кушнір В. М. ; відп. за вип.: Карнаух Л. П., Залізняк А. М., Слатвінська А. А. – Умань : Візаві, 2021. – 207 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13906-
dc.description.abstractУ сучасному світі все більше зростає розуміння визначальної ролі сімʼї не тільки для розвитку особистості, а й для розвитку суспільства в цілому. Саме сімʼя забезпечує успішність процесу соціалізації дитини, відкриває і структурує для неї світ, надаючи значущі критерії для орієнтування у ньому. У звʼязку з цим особливо актуальним вбачається вивчення психологічного впливу дитячобатьківських відносин на процес соціальної адаптації дитини, адже ці питання мають велике практичне значення, оскільки соціальна адаптація є базовим етапом соціалізації особистості, що збігається з періодом дитинства, зокрема у молодшому шкільному віці.uk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКІ ВІДНОСИНИuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectвиховання дітейuk_UA
dc.subjectроль сім'їuk_UA
dc.titleДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКІ ВІДНОСИНИ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.