Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатрос, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-09-25T10:47:36Z-
dc.date.available2021-09-25T10:47:36Z-
dc.date.issued2020-10-
dc.identifier.citationМатрос О. Історія розвитку інклюзивної освіти. Психологічний супровід та соціально-педагогічна робота в закладі освіти: теорія та практика : колективна монографія / [І.В. Албул, Н. М. Коляда, О. О. Кравченко [та ін.]; Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, ф-т соц. та псих. освіти. Київ: ФОП Ямчинський О.В., 2020. С.182–201. (376 с.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13912-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано історичні процеси та етапи становлення і розвитку освітньо-виховних інституцій, навчальних закладів різних типів та загалом освітньої системи осіб з порушеннями розвитку в Україні (системи спеціальної освіти) бачиться як розмаїтий, суперечливий процес, детермінований розвитком суспільства упродовж кількох століть.uk_UA
dc.publisherФОП Ямчинський О.В.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.013.42(02)-
dc.subjectособи з інвалідністюuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectісторія становленняuk_UA
dc.subjectблагочинствоuk_UA
dc.titleІсторія розвитку інклюзивної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матрос О.О. Історя розвитку інклюзивної освіти.pdf12,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.