Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorСтеценко, Надія Миколаївна-
dc.contributor.authorСтеценко, Володимир Петрович-
dc.date.accessioned2021-09-25T13:45:26Z-
dc.date.available2021-09-25T13:45:26Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationТкачук Г.В., Стеценко Н.М., Стеценко В.П. Організація навчально-пізнавальної та дослідницької діяльності студентів в умовах змішаного навчання. Інформаційні технології і засоби навчання. 2021. Том 83(3), С.274-287.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13925-
dc.description.abstractВисвітленопідходи до організації навчально-пізнавальної та дослідницької діяльностістудентівзакладів вищої освітив умовах змішаного навчання. Визначено, що змішане навчання як форма організації навчання поєднує технології традиційного та електронного навчання і передбачає проведення традиційних занять в аудиторії, організацію різних видів діяльностейза допомогою технологій дистанційногонавчання.В умовах змішаного навчання та використання інформаційних технологій організацію навчально-пізнавальної діяльності доцільно розглядати в межах відповідних онлайнових середовищ, які можнаподілити на категорії. Зокремазалежно від мети їх використання розрізняють засоби: управління навчальною діяльністю; подання навчальних матеріалів; організації зворотногозв’язкуучасників освітнього процесу; моніторингу, контролюта оцінювання результатів діяльності; організації іншихвидівдіяльностей (індивідуальна, групова, колективна).Автором запропоновановикористання навчального електронного курсу як платформидля подання навчального матеріалу, завдань для виконання, представлення робіт студентів, а також організаціїокремих видів діяльностей (наповнення глосарію, обговорення на форумі), оцінювання результатів роботи студентів тощо. Електронний навчальний курс також слугуваввідправною точкою для доступу до зовнішніх онлайнових сервісів, що розширюють спектр інструментальних засобівів такий спосіб урізноманітнюютьвиди навчально-пізнавальної та дослідницької діяльності.У роботі описано організацію такихвидівдіяльності,як-от:«Створення карт знань», «Колективне оцінюваннякарт знань», «Робота з глосарієм», «Проведення майстер класу» із залученням інструментарію як електронного навчального курсу, так і зовнішніх онлайн-сервісів. Організацію дослідницької діяльності описано на основі моделі змішаного навчання «Зміна станцій», яка передбачає зміну режимів діяльності: традиційний в аудиторії та електронний (комп’ютерно-орієнтований, дистанційний, мобільний). Уданій моделі використовуються різні режими роботи, але обов’язковим є організація дистанційного.uk_UA
dc.publisherІнститут інформаційних технологій і засобів навчанняuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:004-51]:001.89-
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectдослідницька діяльністьuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectелектронний навчальний курсuk_UA
dc.subjectконнективізмuk_UA
dc.subjectмодель «Зміна станцій»uk_UA
dc.subjectкарти знаньuk_UA
dc.subjectвіртуальна дошкаuk_UA
dc.titleОрганізація навчально-пізнавальної та дослідницької діяльності студентів в умовах змішаного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk, Stecenko2.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.