Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБовкун, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-09-25T19:56:20Z-
dc.date.available2021-09-25T19:56:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБовкун О. А. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ КОНСАЛТИНГОВОЇ ВЗАЄМОДІЇ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ. Маркетинг та логістика в агробізнесі: збірник тез II Міжнародної науково-практичної конференції К.: НУБіП України, 2021. 39-41 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7878-58-1-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13961-
dc.description.abstractНа сьогодні, в умовах нестабільності зовнішнього середовища в Україні відбувається жвава дискусія щодо теоретичних та методологічних положень, які застосовуються під час дослідження управління економічних та соціальних систем підприємств у стратегічній перспективі. Соціальні, нормативно- законодавчі, фінансово-економічні проблеми функціонування вітчизняних підприємств потребують адекватного, своєчасного та ефективного вирішення. Враховуючи потенційні спроможності та напрямки професійної сфери консалтингових компаній, розгляд теоретичних засад щодо особливості створення дієвого взаємозв’язку між підприємствами України та консалтинговими компаніями є актуальним і своєчасним.uk_UA
dc.publisherНУБіП Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.5/.8:631.1-
dc.subjectвзаємодія суб’єктів господарюванняuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectмаркетинг відносинuk_UA
dc.subjectінтелектуальний капіталuk_UA
dc.subjectКонсалтингова взаємодіяuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ КОНСАЛТИНГОВОЇ ВЗАЄМОДІЇ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бовкун.pdf543,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.