Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-09-27T05:05:46Z-
dc.date.available2021-09-27T05:05:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПідлипняк І. Ю., Дука Т. М. Інтелектуальний розвиток дітей дошкільного віку в умовах сучасного закладу дошкільної освіти // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. Вип. 73. 2020. С. 40–43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13968-
dc.description.abstractПроаналізовано сутність інтелектуального розвитку, розкрито вікові особливості психічних процесів дошкільників. Обґрунтовано необхідність інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку, особливість підходів до організації цього процесу вихователями. Описано методи формування у дітей розумових операцій (аналізу і синтезу, порівняння, систематизації та класифікації). Представлено множинні приклади розроблених завдань, які використовуються у процесі пізнання світу на інтегрованих заняттях та в повсякденній діяльності дітей. Метою статті є теоретичне дослідження та аналіз підходів до рівня інтелектуального розвитку дошкільників; здійснення психолого-педагогічної характеристики розвитку інтелекту дітей дошкільного віку. Представлено визначення інтелекту та пізнавальних здібностей, визначено умови застосування розвивальних ігор в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Інтелектуальний розвиток дитини є важливим у дошкільному періоді, коли закладаються основи особистості, мислення дорослої людини, безпосередньо залежить від використаних ресурсів інтелектуального розвитку дошкільного періоду. У процесі формування інтелектуальних здібностей відбувається вдосконалення пізнавальних психічних процесів, формуються прийоми та способи розумової діяльності, починають формуватися логіко-математичні здібності дітей. Таким чином, ігровий і зацікавлюючий характер процесу інтелектуального розвитку сприяє активному включенню дітей у розумову діяльність, прояву їхніх пізнавальних здібностей, творчості, отримання задоволення від розумової напруги та досягнутих результатів. Різноманітна діяльність дає змогу сформувати у дітей досвід інтелектуальної діяльності, закласти основи для подальшого розвитку всіх пізнавальних процесів і тим самим створити передумови для успішного навчання в школі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.2.015.311-
dc.subjectінтелектuk_UA
dc.subjectінтелектуальний розвитокuk_UA
dc.subjectрозумові операціїuk_UA
dc.subjectпізнавальні здібностіuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INTELEKTUALNYI_ROZVYTOK_DITEI_DOShKILNOHO_VIKU_V_UMOVAKh_SUChASNOHO_ZAKLADU_DOShKILNOI_OSVITY.pdf292,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.