Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13968
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Підлипняк, Ірина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Дука, Тетяна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-27T05:05:46Z | - |
dc.date.available | 2021-09-27T05:05:46Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Підлипняк І. Ю., Дука Т. М. Інтелектуальний розвиток дітей дошкільного віку в умовах сучасного закладу дошкільної освіти // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. Вип. 73. 2020. С. 40–43. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13968 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано сутність інтелектуального розвитку, розкрито вікові особливості психічних процесів дошкільників. Обґрунтовано необхідність інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку, особливість підходів до організації цього процесу вихователями. Описано методи формування у дітей розумових операцій (аналізу і синтезу, порівняння, систематизації та класифікації). Представлено множинні приклади розроблених завдань, які використовуються у процесі пізнання світу на інтегрованих заняттях та в повсякденній діяльності дітей. Метою статті є теоретичне дослідження та аналіз підходів до рівня інтелектуального розвитку дошкільників; здійснення психолого-педагогічної характеристики розвитку інтелекту дітей дошкільного віку. Представлено визначення інтелекту та пізнавальних здібностей, визначено умови застосування розвивальних ігор в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Інтелектуальний розвиток дитини є важливим у дошкільному періоді, коли закладаються основи особистості, мислення дорослої людини, безпосередньо залежить від використаних ресурсів інтелектуального розвитку дошкільного періоду. У процесі формування інтелектуальних здібностей відбувається вдосконалення пізнавальних психічних процесів, формуються прийоми та способи розумової діяльності, починають формуватися логіко-математичні здібності дітей. Таким чином, ігровий і зацікавлюючий характер процесу інтелектуального розвитку сприяє активному включенню дітей у розумову діяльність, прояву їхніх пізнавальних здібностей, творчості, отримання задоволення від розумової напруги та досягнутих результатів. Різноманітна діяльність дає змогу сформувати у дітей досвід інтелектуальної діяльності, закласти основи для подальшого розвитку всіх пізнавальних процесів і тим самим створити передумови для успішного навчання в школі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.2.015.311 | - |
dc.subject | інтелект | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальний розвиток | uk_UA |
dc.subject | розумові операції | uk_UA |
dc.subject | пізнавальні здібності | uk_UA |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
INTELEKTUALNYI_ROZVYTOK_DITEI_DOShKILNOHO_VIKU_V_UMOVAKh_SUChASNOHO_ZAKLADU_DOShKILNOI_OSVITY.pdf | 292,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.