Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Алла Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-09-27T11:11:31Z-
dc.date.available2021-09-27T11:11:31Z-
dc.date.issued2021-04-15-
dc.identifier.citationГуменюк А. В. ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ. Маркетинг та логістика в агробізнесі: збірник тез II Міжнародної науково-практичної конференції К.: НУБіП України, 2021.с.54-55.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13974-
dc.publisherНаціональний університет біоресурсів і природокористування України 2021uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.5/.8:631.1-
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectаграрний секторuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.titleВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnik-tez-2021_33_04-1.pdf883,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.