Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13989
Назва: ФРЕЙМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ: МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ
Інші назви: FRAMEMIZATION OF LEARNING: OPPORTUNITIES FOR FORMATION OF STUDENTS CREATIVE ACTIVITY
Автори: Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна
Галузінська, Майя Іванівна
Ключові слова: фреймізація навчання
актуалізація знань
самооцінювання
творча активність учня
Дата публікації: 2021
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Браславська О.В., Галузінська М.І., Урвант А.С. Фреймізація навчання: можливості формування творчої активності учнів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1. Умань: Візаві, 2021. – С. 60–72.
Серія/номер: УДК;37.091.31.68
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається актуальність проблеми формування творчої активності учнів. Метою роботи є звернення уваги педагогічної спільноти до такого питання як фреймізація навчання, що передбачає урізноманітнення форм і методів організації освітнього процесу засобом актуалізації самокорекції знань учнів. Встановлено, що формування творчої активності старшокласників засобом фреймізації має здійснюватися на засадах особистісної орієнтації, компетентнісного підходу. Крім загальної характеристики, розкрито специфіку створення фреймів зі слотами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13989
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Галузінська УрвантУДПУ 1 вже.pdf427,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.