Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСажієнко, Олександр Петрович-
dc.date.accessioned2021-10-05T07:57:33Z-
dc.date.available2021-10-05T07:57:33Z-
dc.date.issued2021-04-29-
dc.identifier.citationСажієнко Олександр ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ СФЕРИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць: ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ. Вип. 1(23), 2021. с. 116-125uk_UA
dc.identifier.issn2307-4914-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14032-
dc.description.abstractУ статті на основі застосування теоретичних методів дослідження (спостереження, опитування, тестування, експертна оцінка та окремі методики) розкрито авторське трактування понять, які визначають склад фахової компетентності майбутніх бакалаврів сфери комп’ютерних технологій. З метою діагностування сформованості фахової компетентності майбутніх бакалаврів спеціальності «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» виокремлено відповідні критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційнодіяльнісний та суб’єктний), охарактеризовано рівні (початковий, середній, високий).uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.22:004-051]:[005.336.2:37.012]-
dc.subjectфахова компетентністьuk_UA
dc.subjectбакалавр сфери комп’ютерних технологійuk_UA
dc.subjectформування фахової компетентності бакалавра сфери комп’ютерних технологійuk_UA
dc.subjectдіагностуванняuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectпоказники і рівніuk_UA
dc.titleДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ СФЕРИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
232799-Текст статті-532174-1-10-20210528.pdf815,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.