Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14057
Назва: ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДІ
Автори: Шеленкова, Наталія Леонідівна
Ключові слова: реклама
вплив
ціннісні орієнтації
молодь
Дата публікації: 2021
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Шеленкова Н.Л. Вплив реклами на формування ціннісних орієнтацій молоді. Психологічний журнал Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань: Випуск 6. 2021. С. 74-82.
Серія/номер: УДК;37.017:17-053.6]:659.1:005.525
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються питання ціннісних орієнтацій молоді під впливом реклами і рекламних образів. Розкрито визначення понять «реклама», «ціннісні орієнтації». Проаналізовано дослідження з даної проблеми, які можна поділити на три напрямки: дослідження генезису реклами, дослідження теорії реклами, а також поведінки споживачів та впливу психологічних чинників на вибір товару та сприйняття реклами. Розкриваються особливості вікової категорії (молоді), що схильні до впливу реклами, в силу своїх психологічних особливостей, емоційної нестабільності. Розкривається роль реклами, як позитивна, так і негативна, у виборі цінностей, формуванні мотивів, стилю життя, моделі поведінки молоді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14057
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vply`v_reklamy`.pdf322,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Психологічний журнал.pdf370,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.