Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДіхтяренко, Світлана Юріївна-
dc.contributor.authorГульбс, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorКузьміна, Вікторія Юріївна-
dc.contributor.authorЖук, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-10-06T10:46:17Z-
dc.date.available2021-10-06T10:46:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationTheoretical foundations of the functioning of Education. Ways to improve the effectiveness of educational activities: collective monograph / Baranovska O. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021. 674 р. Available at : DOI - 10.46299/ISG.2021.MONO.PED. IIuk_UA
dc.identifier.isbn978-1-63848-668-8-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14075-
dc.publisherPrimedia eLaunchuk_UA
dc.subjectЕмоційний інтелектuk_UA
dc.subjectКонструкт емоційного інтелектуuk_UA
dc.subjectГрупи активного соціально-психологічного навчанняuk_UA
dc.subjectментальні здібностіuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ СТУДЕНТІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Monograph-USA-Pedagogy-2021-II-isg-konf.pdf7,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.