Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14082
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ольховецький, Сергій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-07T12:53:35Z | - |
dc.date.available | 2021-10-07T12:53:35Z | - |
dc.date.issued | 2020-11-24 | - |
dc.identifier.citation | Ольховецький С. Мотивація учбової діяльності та її формування. Психологічний журнал / ред. О. Д. Сафін та ін. Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. №5. С. 42-50. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2617-2100 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14082 | - |
dc.description.abstract | В статті розкривається поняття мотивація та мотив. Мотивація – це циклічний процес безперервного взаємного впливу та перетворень, у якому суб'єкт дії та ситуація взаємно впливають одне на одного, і результатом якого є реально простежена поведінка. Мотив – це збудження до діяльності, пов'язане з задоволенням потреби суб'єкта. До видів мотивів можна віднести пізнавальні і соціальні мотиви. Мотивація – це сукупність особистісних та ситуативних факторів, які спонукають до активності (діяльності) людини. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.015.3:005.32 | - |
dc.subject | соціальні мотиви | uk_UA |
dc.subject | пізнавальні мотиви | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | інтерес | uk_UA |
dc.subject | потреби | uk_UA |
dc.subject | мотив | uk_UA |
dc.title | Мотивація учбової діяльності та її формування | uk_UA |
dc.title.alternative | Motivation of educational activity and its formation | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Випуск 5.pdf | 2,03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.