Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОльховецький, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2021-10-07T12:53:35Z-
dc.date.available2021-10-07T12:53:35Z-
dc.date.issued2020-11-24-
dc.identifier.citationОльховецький С. Мотивація учбової діяльності та її формування. Психологічний журнал / ред. О. Д. Сафін та ін. Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. №5. С. 42-50.uk_UA
dc.identifier.issn2617-2100-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14082-
dc.description.abstractВ статті розкривається поняття мотивація та мотив. Мотивація – це циклічний процес безперервного взаємного впливу та перетворень, у якому суб'єкт дії та ситуація взаємно впливають одне на одного, і результатом якого є реально простежена поведінка. Мотив – це збудження до діяльності, пов'язане з задоволенням потреби суб'єкта. До видів мотивів можна віднести пізнавальні і соціальні мотиви. Мотивація – це сукупність особистісних та ситуативних факторів, які спонукають до активності (діяльності) людини.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.015.3:005.32-
dc.subjectсоціальні мотивиuk_UA
dc.subjectпізнавальні мотивиuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectінтересuk_UA
dc.subjectпотребиuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.titleМотивація учбової діяльності та її формуванняuk_UA
dc.title.alternativeMotivation of educational activity and its formationuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Випуск 5.pdf2,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.