Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, Олена Романівна-
dc.date.accessioned2021-10-07T13:29:03Z-
dc.date.available2021-10-07T13:29:03Z-
dc.date.issued2020-12-23-
dc.identifier.citationПоліщук О. Р. Теоретичний аналіз проблеми соціально-психологічної готовності старшокласників до вступу до ЗВО. Соціальна робота та соціальна освіта. 2020. Вип. 2 (5). С. 48–58.uk_UA
dc.identifier.issn2618-0715-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14092-
dc.description.abstractСучасне українське суспільство зазнає складних соціально-економічних та соціально-політичних перетворень, які призводять до зміни культурних і духовних цінностей, уявлень про майбутнє професійне становлення. У статті висвітлено проблему професійного самовизначення сучасних старшокласників з урахуванням соціальної ситуації розвитку особистості раннього юнацького віку та специфіки навчання у школі. Зауважено, що важливим і актуальним є дослідження цієї проблеми в площині усвідомлення вибору майбутньої професії старшокласником, вивчення змін у створенні образів можливого майбутнього професійного самовизначення під впливом соціально-економічного та політичного становища в Україні, а також урахування вікового та інтелектуального дозрівання старшокласників під впливом значної комп’ютеризації суспільства, морального, соціально-психологічного плюралізму в засобах масової інформації. Мета статті полягає в теоретичному аналізі проблеми соціально-психологічної готовності старшокласників до вступу до ЗВО. Методи дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури; порівняльно-історичний метод зарубіжного та вітчизняного досвіду щодо формування соціально-психологічної готовності старшокласників до вступу до ЗВО.uk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.9:373.5-053.5]:378.091.212.2-
dc.subjectформування соціально-психологічної готовності старшокласниківuk_UA
dc.subjectпрофесійна орієнтаціяuk_UA
dc.subjectстаршокласникuk_UA
dc.subjectпрофесійний вибірuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UA
dc.titleТеоретичний аналіз проблеми соціально-психологічної готовності старшокласників до вступу до ЗВОuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Teoretychnyi analiz problemy sotsialno-psykholohichnoi hotovnosti starshoklasnykiv do vstupu do ZVO.pdf781,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.