Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14102
Назва: | Формування професійної мобільності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю: теоретичні і методичні засади |
Автори: | Малишевський, Олег Володимирович |
Ключові слова: | професійна мобільність професійна підготовка інженерів-педагогів вища професійна освіта інженери-педагоги комп'ютерного профілю система формування професійної мобільності інженера-педагога готовність до професійної мобільності мобільність професія система професійної освіти методологічні підходи синергетика Синергетичне середовище формування професійної мобільності системний підхід суб’єктно-діяльнісний підхід готовність до діяльності компоненти професійної мобільності міжпредметна інтеграція інтеграція теорії і практики концептуальні засади формування професійної мобільності структура діяльності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю принципи формування професійної мобільності Траєкторія розвитку готовності до професійної мобільності модель готовності до професійної мобільності методика формування професійної мобільності |
Дата публікації: | 26-сер-2020 |
Видавництво: | Видавець "Сочінський М.М." |
Бібліографічний опис: | Малишевський О. В. Формування професійної мобільності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю: теоретичні і методичні засади : моногр. / О. В. Малишевський. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2020. 468 с. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:[377.011.3-051:004](02) |
Короткий огляд (реферат): | Монографія присвячена теоретичним та методичним засадам формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. У монографії представлено концепцію формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, що базується на пріоритетах забезпечення інтеграції професійно зорієнтованого змісту навчання, розроблену систему формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю; науково обґрунтовано зміст теоретичної і практичної підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр», що навчаються за спеціальністю «Професійна освіта (комп’ютерні технології)», яка передбачає реалізацію проєктної технології навчання. Видання адресовано викладачам, студентам закладів вищої освіти, методистам. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14102 |
ISBN: | 978-966-304-368-5 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
!!Монографія_Last.pdf | 3,96 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.