Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14102
Назва: Формування професійної мобільності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю: теоретичні і методичні засади
Автори: Малишевський, Олег Володимирович
Ключові слова: професійна мобільність
професійна підготовка інженерів-педагогів
вища професійна освіта
інженери-педагоги комп'ютерного профілю
система формування професійної мобільності інженера-педагога
готовність до професійної мобільності
мобільність
професія
система професійної освіти
методологічні підходи
синергетика
Синергетичне середовище формування професійної мобільності
системний підхід
суб’єктно-діяльнісний підхід
готовність до діяльності
компоненти професійної мобільності
міжпредметна інтеграція
інтеграція теорії і практики
концептуальні засади формування професійної мобільності
структура діяльності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю
принципи формування професійної мобільності
Траєкторія розвитку готовності до професійної мобільності
модель готовності до професійної мобільності
методика формування професійної мобільності
Дата публікації: 26-сер-2020
Видавництво: Видавець "Сочінський М.М."
Бібліографічний опис: Малишевський О. В. Формування професійної мобільності майбутнього інженера-педагога комп’ютерного профілю: теоретичні і методичні засади : моногр. / О. В. Малишевський. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2020. 468 с.
Серія/номер: УДК;378.018.8:[377.011.3-051:004](02)
Короткий огляд (реферат): Монографія присвячена теоретичним та методичним засадам формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. У монографії представлено концепцію формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, що базується на пріоритетах забезпечення інтеграції професійно зорієнтованого змісту навчання, розроблену систему формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю; науково обґрунтовано зміст теоретичної і практичної підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «магістр», що навчаються за спеціальністю «Професійна освіта (комп’ютерні технології)», яка передбачає реалізацію проєктної технології навчання. Видання адресовано викладачам, студентам закладів вищої освіти, методистам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14102
ISBN: 978-966-304-368-5
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
!!Монографія_Last.pdf3,96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.