Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, Марина Сергіївна-
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіївна-
dc.date.accessioned2021-10-11T07:11:19Z-
dc.date.available2021-10-11T07:11:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКравченко О. О., Міщенко М. С. До проблеми фізичного супроводу осіб з інвалідністю. Наука і освіта. 2021. №1. 56-61.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14108-
dc.description.abstractНа сьогодні діяльність усіх органів державної влади (центральний орган виконавчої влади з питань праці та соціальної політики, Міністерство охорони здоров’я України та органи місцевого самоврядування) створюють найбільш сприятливі умови для осіб з інвалідністю, з метою комфортного входження в суспільство, участь у суспільних процесах та повноцінній життєдіяльності особистості. Повноцінна участь людей з інвалідністю в житті суспільства не можлива через численні бар’єри та перешкоди. «Звичайна» людина їх може не помічати, а особі з інвалідністю доводиться боротися з ними щоденно. Метою дослідження є здійснення аналізу підготовки фахівців супроводжуючий осіб з інвалідністю. Методи дослідження: теоретичні – аналіз психолого-педагогічних джерел з досліджуваної проблематики, узагальнення та систематизація даних щодо підготовки фахівців – супроводжувач осіб з інвалідністю; емпіричні – опитування. Вибірку дослідження склали 10 волонтерів, які забезпечували супровід учасників Міжнародного художнього симпозіуму-пленеру осіб з інвалідністю «Мистецтво без обмежень». Волонтери в опитувані зазначили, що переважна більшість не мають кваліфікованої підготовки. Серед проблем, з якими стикаються під час супроводження людей з інвалідністю, вказують наступні: необізнаність оточуючих щодо можливостей і потреб людини з інвалідністю; складність у налагодженні міжособистісного спілкування; наявність архітектурних бар’єрів, що унеможливлюють безперешкодне пересування або доступ до того чи іншого об’єкту; неправильний підхід, що не враховує думку людей з інвалідністю у вирішенні їхніх проблем; стан відчаю чи безпорадності таких людей тощо. За результатами дослідження встановлено важливість введення в дію стандарту професії «Супроводжувач осіб з інвалідністю» та підготовка фахівців з присвоєнням однойменної кваліфікації є суттєвим кроком на шляху щодо забезпечення доступу до суспільних благ всіх категорій громадян, в тому числі з інвалідністю. Водночас, соціальна послуга фізичного супроводу є складовою із системи заходів, які сприяють соціальній реабілітації людей з інвалідністю.uk_UA
dc.publisher«Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:364-781.14-056.26-
dc.subjectфізичний супровідuk_UA
dc.subjectінвалідністьuk_UA
dc.subjectсупроводжувач осіб з інвалідністюuk_UA
dc.subjectсоціальна послугаuk_UA
dc.subjectбар’єриuk_UA
dc.subjectзагальні компетентностіuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.titleДо проблеми фізичного супроводу осіб з інвалідністю.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Do problemy fizychnoho suprovodu osib z invalidnistiu..pdf768,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.