Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14128
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міщенко, Марина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-11T12:58:06Z | - |
dc.date.available | 2021-10-11T12:58:06Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Міщенко М. С. Теоретичні засади проблеми психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання. Габітус. 2020. №18. С. 89-93. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14128 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено роль практичного психолога в роботі команди супроводу інклюзивного процесу. Охарактеризовано особливості психологічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, яка навчається у загальноосвітньому закладі та забезпечення оптимального розвитку, успішній інтеграції в соціум. Ефективна організація інклюзивної освіти є неможливою без супроводу інклюзії та вироблення технологій реалізації супроводжуючої діяльності. Інклюзивна освіта – процес розвитку загальної освіти, який має на увазі доступність освіти для всіх, в плані пристосування до різних потреб усіх дітей, що забезпечує доступ до освіти дітей з особливими освітніми потребами. Закцентовано увагу на тому, що особливо ефективною в командній роботі є співпраця практичного психолога, вчителя та класним керівником. Особлива роль в цьому процесі належить практичному психологу освітнього закладу, його професійним знанням, умінням формувати необхідні педагогічні компетентності. В статті розглядається застосування сучасних методів і форм профорієнтаційної роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Представлено досвід факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з адаптації та соціалізації студентів з особливими освітніми потребами. Психологічне консультування з професійної орієнтації підлітків з інвалідністю та обмеженими можливостями здоров’я повинно починатися якомога раніше. Психологічний супровід виступає в ролі одного з найбільш ключових компонентів системи освіти в цілому, і основним, системоутворюючим, компонентом в інклюзивній освіті. Психологічний супровід дозволяє успішно реалізовувати індивідуальні можливості розвитку особистості і забезпечувати повністю адаптивне сприйняття учнів. Психологічний супровід є запорукою ефективної роботи освітнього закладу, який прагне реалізувати програму інклюзивної освіти. | uk_UA |
dc.publisher | Габітус | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;159.9-051:[159.98:376] | - |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | практичний психолог | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | uk_UA |
dc.subject | учень з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | профорієнтація | uk_UA |
dc.title | Теоретичні засади проблеми психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TEORETYChNI ZASADY PROBLEMY PSYKhOLOHIChNOHO SUPROVODU.pdf | 167,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.