Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14274
Назва: Соціальна інклюзія дистанційного освітнього процесу
Автори: Кравченко, Оксана Олексіївна
Міщенко, Марина Сергіївна
Резніченко, Ірина Генадіївна
Ключові слова: дистанційного освітнього процесу
фахівців інклюзивно-ресурсних центрів
Соціально-психологічна реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами засобами інклюзивного туризму
організацію освітнього процесу
Дата публікації: 2021
Видавництво: «ЦП Компринт»
Бібліографічний опис: Соціальна інклюзія дистанційного освітнього процесу : навч.-метод. довід. / О. О. Кравченко, М. С. Міщенко, І. Г. Резніченко [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Київ : Компринт, 2021. – 173 с.
Серія/номер: УДК;376-056.26:37.018.43(075.8)
Короткий огляд (реферат): Навчально-методичний довідник орієнтовaний нa організацію дистанційного освітнього процесу. У ньому подано результати опитувань батьків, учнів, вчителів загальноосвітніх шкіл; батьків та дітей, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів; студентів закладу вищої освіти щодо особливостей дистанційного навчання. Розроблено методичні рекомендації спрямовані на ефективну організацію освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Укладено за результатами науково-дослідної теми «Соціально-психологічна реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами засобами інклюзивного туризму» (державний реєстраційний номер: 0119U103978) Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14274
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
посібник Соціальна інклюзія.pdf319,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.