Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14293
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Авраменко, Оксана Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Рябошапка, Ольга Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Журавко, Тетяна Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-29T13:35:14Z | - |
dc.date.available | 2021-11-29T13:35:14Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Авраменко О. О., Рябошапка О. О., Журавко Т. В. Наступність у роботі закладу дошкільної освіти та сучасної школи. Acta Paedagogica Volynienses, 3. 2021. С. 3–8. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14293 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито поняття наступності роботи закладу дошкільної освіти та школи. Школа і заклад дошкільної освіти – дві суміжні ланки в системі освіти, і їхнє завдання – забезпечити якісний педагогічний та психологічний супровід, що дозволяє не лише здолати труднощі, що виникають у дитини, але і забезпечити їх профілактику. Наступність у роботі закладу дошкільної освіти і школи повинна передбачати зорієнтова-ність і вихователів закладів дошкільної освіти, і вчителів початкової школи на сумісну діяльність з дітьми, яка враховує вікові особливості розвитку дитини, спонукає її до творчого самовиявлення, зберігає унікальність і самобутність певного періоду дитинства, забезпечує безкризовий перехід дошкільника у позицію особистості другого дитинства і водночас віддзеркалює розвивальний характер освіти. Наступність дошкільного і шкільного навчання допомагає забезпечити ефективний поступовий розвиток дитини, його успішний перехід на наступну ступінь навчання. Саме тому сучасні тенденції розвитку дошкільної і початкової ланок освіти мають багато спільного, зокрема передбачають орієнтацію на особливості дитини, створення сприятливих умов для форму-вання у неї належної спрямованості, самосвідомості, позитивної самооцінки, самоповаги та шанобливого став-лення до тих, хто її оточує, конструктивних мотивів поведінки, нахилів, потреб характеру, пізнавальних, пси-хічних процесів тощо. Освітній процес має бути спрямований на становлення особистості дитини. Усі форми роботи з наступності створюють загальний сприятливий фон для розвитку дітей як у закладі дошкільної осві-ти, так і в початковій школі. Завдання сучасного закладу дошкільної освіти – підготувати дітей до шкільних навантажень та безболісного переходу до навчання у Новій українській школі. Наступність забезпечує орга-нічне продовження розвитку, навчання та виховання. А пошук нових підходів до цього питання сприяє успіш-ному розв’язанню завдань безперервної освіти. Адже вкрай важливо зробити безболісним для дитини перехід від однієї вікової сходинки до наступної, максимально зблизити умови розвитку виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів. | uk_UA |
dc.publisher | Acta Paedagogica Volynienses | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;[373.2+373.3]:005.81 | - |
dc.subject | наступність | uk_UA |
dc.subject | дошкільники | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Наступність у роботі закладу дошкільної освіти та сучасної школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
82-Текст статті-136-1-10-20211026.pdf | 297,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.