Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнір, Валентина Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-12-06T08:09:56Z-
dc.date.available2021-12-06T08:09:56Z-
dc.date.issued2021-09-08-
dc.identifier.citationКушнір В. Структура управлінської компетентності майбутніх магістрів дошкільної освіти Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань : ВПЦ «Візаві» 2021. № 1(5). С. 169-175uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14328-
dc.description.abstractУ статті розкрито структуру та сутність управлінської компетентності майбутнього магістра дошкільної освіти, виокремлено та обґрунтовано її компоненти, висвітлено показники сформованості основних компонентів управлінської компетентності майбутнього фахівця ЗДО. Управлінська компетентність майбутнього магістра дошкільної освіти розглядається як складна інтегральна особистісно-професійна характеристика, що проявляється у знанні, прагненні, готовності й здатності професійно виконувати організаторську та управлінську функції у ЗДО, ефективно вирішувати складні професійні завдання.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.07:005.336]:378.018.8:[378.22:373.2.0011.3-051]-
dc.subjectуправлінська компетентність майбутнього магістра дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectкогнітивний, мотиваційно-ціннісний, комунікативний, організаторсько-діяльнісний компоненти управлінської компетентності,uk_UA
dc.subjectмагістр дошкільної освітиuk_UA
dc.titleСТРУКТУРА УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
стаття Кушнір В.М..pdf536,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.