Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14396
Назва: Сучасна професійно-художня освіта: сутність, парадигми, традиції, новації, проблеми
Автори: Пічкур, Микола Олександрович
Ключові слова: Педагогіка
професійно-художня освіт
парадигма
традиція
образотворча підготовка
цифровізація
інформаційні технології
майбутні фахівці мистецьких спеціальностей
Дата публікації: 2021
Видавництво: Умань: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Пічкур М. О. Сучасна професійно-художня освіта: сутність, парадигми, традиції, новації, проблеми. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: збірник наукових праць. Умань: ВПЦ «Візаві». 2021. Вип. 1 (5). С. 52–62.
Серія/номер: УДК;37.013:74(477)
Короткий огляд (реферат): У статті уточнено сутність сучасної професійно-художньої освіти та з опорою на понятійний апарат діалектики традицій і новацій образотворчої підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей обґрунтовано парадигмальну методологію функціонування цієї системи. Також окреслено невирішене коло проблемних питань в її організаційно інституційному, програмно-змістовому, навчально-методичному, інформаційно-технологічному й особистісно-самоорганізаційному аспектах.
Опис: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/234768
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14396
ISSN: 2706-6258
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
SUZASNA_21_SS.pdf568,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.