Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14396
Назва: | Сучасна професійно-художня освіта: сутність, парадигми, традиції, новації, проблеми |
Автори: | Пічкур, Микола Олександрович |
Ключові слова: | Педагогіка професійно-художня освіт парадигма традиція образотворча підготовка цифровізація інформаційні технології майбутні фахівці мистецьких спеціальностей |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Умань: ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Пічкур М. О. Сучасна професійно-художня освіта: сутність, парадигми, традиції, новації, проблеми. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: збірник наукових праць. Умань: ВПЦ «Візаві». 2021. Вип. 1 (5). С. 52–62. |
Серія/номер: | УДК;37.013:74(477) |
Короткий огляд (реферат): | У статті уточнено сутність сучасної професійно-художньої освіти та з опорою на понятійний апарат діалектики традицій і новацій образотворчої підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей обґрунтовано парадигмальну методологію функціонування цієї системи. Також окреслено невирішене коло проблемних питань в її організаційно інституційному, програмно-змістовому, навчально-методичному, інформаційно-технологічному й особистісно-самоорганізаційному аспектах. |
Опис: | http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/234768 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14396 |
ISSN: | 2706-6258 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
SUZASNA_21_SS.pdf | 568,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.