Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14439
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГульбс, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorТишакова, Людмила Тімофіївна-
dc.contributor.authorБалабанова, Любов Матвіївна-
dc.contributor.authorБалабанова, Ксенія Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-12-21T20:29:27Z-
dc.date.available2021-12-21T20:29:27Z-
dc.date.issued2021-06-30-
dc.identifier.citationGulbs, O., Tyshakova, L., Balabanova, L., & Balabanova, K. (2021). Development of students’ emotional competence. American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research, 21(2), 39-44.uk_UA
dc.identifier.issn2474-9397-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14439-
dc.descriptionRetrieved from http://www.ajfaer.org/index.php/ajfaer/article/view/101uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутнісні характеристики поняття «емоційна компетентність» як складова професійної компетентності психологів. Детальний аналіз професійної компетентності дається у контексті психолого-педагогічного дослідження. За підсумками аналізу обмежених понять «емоційні здібності», дано визначення емоційної компетентності «емоційний інтелект». У ході нашого дослідження в групах АСПТ було досягнуто суттєвого підвищення середніх та високих показників емоційної компетентності психологів. Встановлено, що емоційна компетентність як складова професійної компетентності є набір емоційних та соціальних здібностей, таких як здатність розуміти власні емоції та емоції інших людей, контролювати емоційну сферу. Автори виділили чотири основні компоненти зі своїми функціями у складі емоційної компетентності. Подвійна комбінація цих компонентів створює чотири функціональні блоки емоційної компетентності: когнітивний, внутрішньоособистісний і міжособистісний. У статті розкривається змістовність у структурі емоційних можливостей особистості психологів (емпатія, рефлексія, саморегуляція та контроль над почуттями та емоціями інших людей). Охарактеризовано основні компоненти емоційної компетентності та її значення у процесі внутрішньоособистісного та міжособистісного спілкування.uk_UA
dc.publisherUkraine and Ukrainians Abroad Not-for-profit Corporation. New York, NY, USAuk_UA
dc.subjectмайбутні психологи;uk_UA
dc.subjectпрофесійна компетенція;uk_UA
dc.subjectемоційна компетентність;uk_UA
dc.subjectсаморегулювання;uk_UA
dc.subjectемоційні здібності;uk_UA
dc.subjectспівчуття;uk_UA
dc.subjectвідображення.uk_UA
dc.titleDevelopment of students’ emotional competenceuk_UA
dc.title.alternativeРозвиток емоційної компетентності студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Американська стаття 30.06.2021.pdf275,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.