Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14439
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гульбс, Ольга Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Тишакова, Людмила Тімофіївна | - |
dc.contributor.author | Балабанова, Любов Матвіївна | - |
dc.contributor.author | Балабанова, Ксенія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-21T20:29:27Z | - |
dc.date.available | 2021-12-21T20:29:27Z | - |
dc.date.issued | 2021-06-30 | - |
dc.identifier.citation | Gulbs, O., Tyshakova, L., Balabanova, L., & Balabanova, K. (2021). Development of students’ emotional competence. American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research, 21(2), 39-44. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2474-9397 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14439 | - |
dc.description | Retrieved from http://www.ajfaer.org/index.php/ajfaer/article/view/101 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто сутнісні характеристики поняття «емоційна компетентність» як складова професійної компетентності психологів. Детальний аналіз професійної компетентності дається у контексті психолого-педагогічного дослідження. За підсумками аналізу обмежених понять «емоційні здібності», дано визначення емоційної компетентності «емоційний інтелект». У ході нашого дослідження в групах АСПТ було досягнуто суттєвого підвищення середніх та високих показників емоційної компетентності психологів. Встановлено, що емоційна компетентність як складова професійної компетентності є набір емоційних та соціальних здібностей, таких як здатність розуміти власні емоції та емоції інших людей, контролювати емоційну сферу. Автори виділили чотири основні компоненти зі своїми функціями у складі емоційної компетентності. Подвійна комбінація цих компонентів створює чотири функціональні блоки емоційної компетентності: когнітивний, внутрішньоособистісний і міжособистісний. У статті розкривається змістовність у структурі емоційних можливостей особистості психологів (емпатія, рефлексія, саморегуляція та контроль над почуттями та емоціями інших людей). Охарактеризовано основні компоненти емоційної компетентності та її значення у процесі внутрішньоособистісного та міжособистісного спілкування. | uk_UA |
dc.publisher | Ukraine and Ukrainians Abroad Not-for-profit Corporation. New York, NY, USA | uk_UA |
dc.subject | майбутні психологи; | uk_UA |
dc.subject | професійна компетенція; | uk_UA |
dc.subject | емоційна компетентність; | uk_UA |
dc.subject | саморегулювання; | uk_UA |
dc.subject | емоційні здібності; | uk_UA |
dc.subject | співчуття; | uk_UA |
dc.subject | відображення. | uk_UA |
dc.title | Development of students’ emotional competence | uk_UA |
dc.title.alternative | Розвиток емоційної компетентності студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Американська стаття 30.06.2021.pdf | 275,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.