Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14449
Назва: Теоретичні засади розвитку гендерного дискурсу у філософських дослідженнях
Автори: Карнаух, Леся Петрівна
Ключові слова: гендерна соціалізація
діти дошкільного віку
гендерне виховання
гендерна ідентичність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Journal of Humanities And Social Science
Бібліографічний опис: Карнаух Л.П. Теоретичні засади розвитку гендерного дискурсу у філософських дослідженнях. IOSR Journal of Humanities And Social Science (IOSR-JHSS) Volume 26, Issue 6, Series 11. 2021. PP. 16-20.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню гендерної проблематики в історії філософських досліджень.Аналіз історичної ретроспективи розвитку гендерних досліджень, інтерпретація історико-філософського розвитку гендеру дасть змогу краще зрозуміти сучасні і перспективні проблемигендерної соціалізації особистості сьогодні, уявити педагогічні складові цієї проблематики. Протеактуалізація історико-філософських рефлексій щодо гендерних проблем виявляє, що ця тематика,будучи периферійною, наявна в дослідженнях провідних філософів всіх етапів розвитку суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14449
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
C2606111620.pdf306,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.