Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14454
Назва: Теоретичні основи формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку в умовах освітньої інклюзії
Автори: Булах, Аліна
Кравчук, Неля Павлівна
Ключові слова: компетентність
інклюзія
соціалізація
дошкільники
Дата публікації: 2021
Видавництво: Умань : «Візаві»
Бібліографічний опис: Булах А., Кравчук Н.П. Теоретичні основи формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку в умовах освітньої інклюзії. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. Малишевська І. А.[та ін.]. – Умань: Візаві, 2021 р. С. 34–37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14454
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Булах, Кравчук.pdf141,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.