Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14454
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБулах, Аліна-
dc.contributor.authorКравчук, Неля Павлівна-
dc.date.accessioned2022-01-10T09:00:59Z-
dc.date.available2022-01-10T09:00:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБулах А., Кравчук Н.П. Теоретичні основи формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку в умовах освітньої інклюзії. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. Малишевська І. А.[та ін.]. – Умань: Візаві, 2021 р. С. 34–37.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14454-
dc.publisherУмань : «Візаві»uk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectдошкільникиuk_UA
dc.titleТеоретичні основи формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку в умовах освітньої інклюзіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Булах, Кравчук.pdf141,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.