Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14456
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Баличева, Наталія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-10T11:14:50Z | - |
dc.date.available | 2022-01-10T11:14:50Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Баличева Н. В. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів технологій до формування здорового способу життя учнів основної школи. Jurnalul umanistic al Nistrului. 2018. No 1. Р. 5–8. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2587-3792 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14456 | - |
dc.description.abstract | Сьогодні людині непросто зберегти своє здоров’я в умовах техногенно зміненого довкілля, забрудненого для організму багатьма шкідливими елементами, величезним обсягом різноманітних негативних психоемоційних впливів. Здоров’я, як відомо, визначають різні фактори: спадковість, якість життя, стан навколишнього середовища, традиції соціуму, якість медичного обслуговування тощо. Тому сформувати у свідомості кожної особистості ставлення до здоров’я як пріоритетної цінності, дати необхідні для життя знання, навчити вести здоровий спосіб життя є важливим завданням. Ми можемо сказати, що сучасна школа потребує вчителя, здатного до особистісного та професійного зростання, зберігати професійну форму, долати різні труднощі з найменшими втратами для здоров’я. Забезпечення готовності майбутніх учителів технологій починається на етапі підготовки у закладах вищої освіти. Високі темпи розвитку сучасного суспільства зумовлюють дедалі більш високі вимоги до особистості та її здоров’я. У нашій статті розкрито актуальність підготовки майбутніх учителів технологій до формування здорового способу життя учнів основної школи. Визначено та обґрунтовано основні критерії, конкретизовано показники та рівні готовності майбутніх учителів технологій до формування здорового способу життя учнів основної школи. Для визначення готовності майбутніх учителів технологій до роботи з учнями до формування здорового способу життя розглянуто та виділено мотиваційно-ціннісний критерій, когнітивно-інтелектуальний та діяльнісно-технологічний критерії. Кожен критерій включає сукупність показників, що розкривають зміст та надають характеристику готовності майбутнього вчителя технологій до формування здорового способу життя учнів. Також виокремлено рівні готовності майбутнього вчителя технологій до формування здорового способу життя, такі, як високий, середній і низький. | uk_UA |
dc.publisher | «Дністровський гуманітарний журнал» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018:373.5.011.3-051:62]:37.017:613 | - |
dc.subject | майбутній вчитель технологій | uk_UA |
dc.subject | критерії | uk_UA |
dc.subject | показники та рівні готовності | uk_UA |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk_UA |
dc.subject | учні основної школи | uk_UA |
dc.title | CRITERIA, INDICATORS AND READINESS LEVELS OF FUTURE TECHNOLOGY TEACHERS FOR THE FORMATION OF A HEALTHY LIFESTYLE FOR STUDENTS IN A BASIC SCHOOL | uk_UA |
dc.title.alternative | КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Кишенів.pdf | 475,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.