Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14485
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДушечкіна, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorЧабановська, Юлія-
dc.date.accessioned2022-02-04T07:14:47Z-
dc.date.available2022-02-04T07:14:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДушечкіна Н. Ю., Чабановська Ю.О. Формування ключових та предметних компетентностей майбутнього вчителя хімії. Наукові записки екологічної лабораторії УДПУ: збірник наукових праць. Вип. 23. Умань : Видавець «Сочінський М.М.». 2020. С. 146-150.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-304-378-4-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14485-
dc.description.abstractВизначено, що одним із перспективних шляхів реформування загальної середньої освіти є реалізація основних положень компетентнісного підходу до навчання.uk_UA
dc.publisher«Сочінський М. М.»uk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectфахова компетентністьuk_UA
dc.subjectхіміяuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.titleФормування ключових та предметних компетентностей майбутнього вчителя хіміїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
наук записки 23_removed (3).pdf377,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.