Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14490
Назва: Аспекти проблеми розвитку учнів в методиці навчання хімії
Автори: Душечкіна, Наталія Юріївна
Романюк, Дмитро
Ключові слова: освіта
учні
хімія
методика навчання
проблеми
розвиток
Дата публікації: 2021
Видавництво: Умань: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Душечкіна Н. Ю., Романюк Д. Ю. Аспекти проблеми розвитку учнів в методиці навчання хімії. Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2021. С. 138-140.
Короткий огляд (реферат): Компонентами розвитку логічного мислення школярів є вміння порівнювати предмети і явища; здатність здійснювати аналітикосинтетичну діяльність; вміння абстрагувати істотні властивості предмета або явища; вміння узагальнювати факти і робити на основі узагальнень відповідні висновки, з подальшою їх перевіркою та аргументацією.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14490
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Природничі науки_2021 ОСТАННІЙ_removed.pdf572,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.