Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14492
Назва: THEORETICAL SUBSTANTIATION OF INTEGRATION OF INNOVATIVE TECHNOLOGICAL PROCESSES INTO EDUCATIONAL ACTIVITY
Інші назви: ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ІНТЕГРАЦІЇ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ В НАВЧАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ
Автори: Хрик, Василь
Душечкіна, Наталія Юріївна
Зозуляк-Случик, Роксолана
Антоненко, Володимир
Поташнюк, Ірина
Чайка, Яна
Ключові слова: Case-study
Innovative teaching
Higher education
Teaching technology
Дата публікації: 2021
Видавництво: Laplage em Revista (International)
Бібліографічний опис: Khryk Vasyl, Dushechkina Nataliia, Zozuliak-Sluchyk Roksoliana, Antonenko Volodymyr, Potashniuk Iryna, Chaika Yana Theoretical Substantiation of Integration of Innovative Technological Processes Into Educational Activity. Laplage em Revista (International), vol.7, n. Extra C, 2021, p.628-635
Короткий огляд (реферат): The article shows that the introduction of innovative teaching methods makes it possible to transfer a large amount of knowledge in a fairly short period of time, to ensure a high level of mastery by students of the studied material and to consolidate it in practice. The paper considers an innovative teaching technology - the method of specific situations (Case-study).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14492
ISSN: 2446-6220
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1054-Texto do Artigo-1732-2-10-20210709.pdf185,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.