Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДушечкіна, Наталія Юріївна-
dc.date.accessioned2022-02-04T13:06:16Z-
dc.date.available2022-02-04T13:06:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДушечкіна Н.Ю. Варіативні завдання диференційованої самостійної роботи учнів при вивчені хімії. Наукові записки екологічної лабораторії УДПУ: збірник наукових праць. Умань : Видавець «Сочінський М.М.». Вип. 24. 2021. С. 175-179.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-304-434-7-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14495-
dc.description.abstractВиявлено, що диференційована самостійна робота учнів при вивченні хімії, як певний спосіб навчання, охарактеризована нами за такими істотними ознаками, як: дидактична спрямованість, особливість (тип) пізнавальної діяльності учнів, форма організації роботи, вид джерела знань. Найважливішою відмінністю змісту самостійності учнів і їх диференціації є його ступінчастість, варіативність, відкритість і альтернативність. Саме ці особливості освіти і продиктували необхідність введення диференційованого навчання.uk_UA
dc.publisher«Сочінський М. М.»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипуск 24;-
dc.subjectхіміяuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectваріативні завданняuk_UA
dc.titleВаріативні завдання диференційованої самостійної роботи учнів при вивчені хіміїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
цілий_removed.pdf361,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.