Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14553
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчур, Євген Анатолійович-
dc.date.accessioned2022-04-26T08:14:29Z-
dc.date.available2022-04-26T08:14:29Z-
dc.date.issued2020-09-28-
dc.identifier.citationМамчур Є.А. Педагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови / Є.А. Мамчур // Матеріали Міжнародної наукової конференції «Роль інформації та технологій в побудові посткоронавірусного світу, 28-29 вересня 2020 р., Вища технічна школа в Катовіце, Польща, С. 324-332.uk_UA
dc.identifier.isbn978-83-957298-8-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14553-
dc.description.abstractПочаток третього тисячоліття висуває нові вимоги до підготовки вчителя іноземної мови, що є не панацеєю, а єдиним шляхом входження України в європейський та світовий цивілізований простір. Учитель сьогодні повинен мати належну академічну підготовку, вміти працювати інноваційно, бути здатним до формування в учнів духовних та морально-етичних цінностей, виховання культури спілкування, шанобливого ставлення насамперед до рідного українського слова і до мови іншого народу. У становленні такого вчителя нової генерації, формуванні його ціннісних орієнтацій відіграє його професійна підготовка, якщо для цього створено належні педагогічні умови. Безперечно, що ефективність педагогічного процесу безпосередньо залежить від створення відповідних умов його перебігу. Умови можуть впливати на перебіг і результат дидактичного процесу, прискорювати або гальмувати розвиток та формування педагогічних систем, процесів, явищ, якостей особистості.uk_UA
dc.publisherВища технічна школа в Катовіцах, Польщаuk_UA
dc.subjectпедагогічна умоваuk_UA
dc.subjectпрофесійно-ціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectсистематична позитивна мотиваціяuk_UA
dc.subjectактуалізація життєвого досвіду студентівuk_UA
dc.subjectсвідома інтелектуальна роботаuk_UA
dc.subjectвикористання активних та інтерактивних формuk_UA
dc.subjectгрупова національна взаємодіяuk_UA
dc.titlePEDAGOGICAL CONDITIONS OF FORMATION OF PROFESSIONAL-VALUE ORIENTATIONS OF FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERSuk_UA
dc.title.alternativeПедагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Мамчур Євген Стаття.pdf1,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.