Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14553
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мамчур, Євген Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-26T08:14:29Z | - |
dc.date.available | 2022-04-26T08:14:29Z | - |
dc.date.issued | 2020-09-28 | - |
dc.identifier.citation | Мамчур Є.А. Педагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови / Є.А. Мамчур // Матеріали Міжнародної наукової конференції «Роль інформації та технологій в побудові посткоронавірусного світу, 28-29 вересня 2020 р., Вища технічна школа в Катовіце, Польща, С. 324-332. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-83-957298-8-1 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14553 | - |
dc.description.abstract | Початок третього тисячоліття висуває нові вимоги до підготовки вчителя іноземної мови, що є не панацеєю, а єдиним шляхом входження України в європейський та світовий цивілізований простір. Учитель сьогодні повинен мати належну академічну підготовку, вміти працювати інноваційно, бути здатним до формування в учнів духовних та морально-етичних цінностей, виховання культури спілкування, шанобливого ставлення насамперед до рідного українського слова і до мови іншого народу. У становленні такого вчителя нової генерації, формуванні його ціннісних орієнтацій відіграє його професійна підготовка, якщо для цього створено належні педагогічні умови. Безперечно, що ефективність педагогічного процесу безпосередньо залежить від створення відповідних умов його перебігу. Умови можуть впливати на перебіг і результат дидактичного процесу, прискорювати або гальмувати розвиток та формування педагогічних систем, процесів, явищ, якостей особистості. | uk_UA |
dc.publisher | Вища технічна школа в Катовіцах, Польща | uk_UA |
dc.subject | педагогічна умова | uk_UA |
dc.subject | професійно-ціннісні орієнтації | uk_UA |
dc.subject | систематична позитивна мотивація | uk_UA |
dc.subject | актуалізація життєвого досвіду студентів | uk_UA |
dc.subject | свідома інтелектуальна робота | uk_UA |
dc.subject | використання активних та інтерактивних форм | uk_UA |
dc.subject | групова національна взаємодія | uk_UA |
dc.title | PEDAGOGICAL CONDITIONS OF FORMATION OF PROFESSIONAL-VALUE ORIENTATIONS OF FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS | uk_UA |
dc.title.alternative | Педагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Мамчур Євген Стаття.pdf | 1,43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.