Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14592
Назва: Автоматизація бізнес-процесів підприємств індустрії гостинності як чинник підвищення економічної ефективності
Автори: Нещадим, Людмила Миколаївна
Тимчук, Світлана Володимирівна
Ключові слова: індустрія гостинності
економіка
інформаційні технології
індикатор
інформаційна сфера
нововведення
Дата публікації: 2022
Видавництво: Економіка та суспільство
Бібліографічний опис: Нещадим, Л., Тимчук С. В. (2022). АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ. Економіка та суспільство, (36).
Короткий огляд (реферат): Індустрія гостинності є однією з основних складових економіки України. В умовах сьогодення сфера обслу-говування, як і будь-яка інша, постійно трансформується під впливом глобалізації та інтеграції процесів. Так, впровадження інформаційних технологій на підприємствах індустрії гостинності та їх ефективне функціону-вання є індикатором позитивних змін в економіці держави, важливою передумовою інтенсифікації міжнарод-них зв'язків та інтеграції країни у світову спільноту. Сучасний інформаційний розвиток суспільства переживає інноваційно-технологічні, орієнтовані перетворення, зокрема це стосується сфери обслуговування. Основною метою даних перетворень виступає в першу чергу зручність, доступність, мобільність, проінформованість і гарні відносини зі своїми клієнтами.
Опис: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1166/1123
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14592
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1166-Текст статті-1121-1-10-20220408.pdf181,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.