Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчур, Євген Анатолійович-
dc.date.accessioned2022-05-24T07:25:15Z-
dc.date.available2022-05-24T07:25:15Z-
dc.date.issued2021-04-16-
dc.identifier.citationМамчур Є.А. Педагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови / Мамчур Є.А. // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції УАДО: Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст (16 квітня 2021 р.)., С.178-182.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14601-
dc.descriptionhttps://nauka.udpu.edu.uauk_UA
dc.description.abstractПочаток третього тисячоліття висуває нові вимоги до підготовки вчителя іноземної мови. Учитель сьогодні повинен мати належну академічну підготовку, вміти працювати інноваційно, бути здатним до формування в учнів духовних морально-етичних цінностей, виховання культури спілкування, шанобливого ставлення насамперед до рідного українського слова і до мови іншого народу. У становленні такого вчителя нової генерації, формуванні його ціннісних орієнтацій вирішальшу роль відіграє вищий заклад освіти, професорсько-викладацький склад, навчально-виховний процес, якщо для цього створено належні педагогічні умови.uk_UA
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk_UA
dc.subjectпрофесійно-ціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectпедагогічні цінностіuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник міжн. конф..pdf3,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.