Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчур, Євген Анатолійович-
dc.date.accessioned2022-05-24T07:27:28Z-
dc.date.available2022-05-24T07:27:28Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.citationМамчур Є.А. Формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутнього учителя у процесі вивчення іноземної мови. Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції «Културомовна особистість фахівця у ХХІ столітті», 10-11 грудня 2021 року., Суми., С. 120-122.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14602-
dc.description.abstractПоняття «цінності» і «ціннісні орієнтації» різнять як загальне (суспільне) й індивідуальне (особистісне). Цінність – об’єктивна, а ціннісна орієнтація – суб’єктивна. Перехід цінностей у ціннісні орієнтації є свідченням об’єктивації особистості.uk_UA
dc.publisherВидавництво СумДПУ імені А.С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectцінністьuk_UA
dc.subjectціннісна орієнтаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійно-ціннісна орієнтаціяuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.titleФормування професійно-ціннісних орієнтацій майбутнього учителя у процесі вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeФормування професійно-ціннісних орієнтацій майбутнього учителя у процесі вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
zbirnik_kulturomovna_osobistist_fahivcya_u_hhi_stolitti_17941.pdf2,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.