Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГембарук, Алла Степанівна-
dc.contributor.authorПанченко, Єлизавета Андріївна-
dc.date.accessioned2022-05-30T08:12:18Z-
dc.date.available2022-05-30T08:12:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationAlla Gembaruk, Ielyzaveta Panchenko. The role of feedback in training future EFL teacher. Порівняльно-педагогічні студії. 2021. № 1 (41). С. 35-42.uk_UA
dc.identifier.issnhttp://pps.udpu.edu.ua/article/view/243104-
dc.identifier.urihttp://pps.udpu.edu.ua/article/view/243104-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14616-
dc.descriptionhttp://pps.udpu.edu.ua/article/view/243104uk_UA
dc.description.abstractThe article describes the application of feedback in the training of futureEnglish teachers and examines how contextual influences of their school practiceshape the University practices. The study used curriculum analysis and inductive anddeductive analyses of observation during the students' school practice. It studied thecase of Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University in piloting a newMethodology curriculum designed by a group of experts within the New GenerationSchool Teacher Project (British Council Ukraine and Ministry of Education andScience of Ukraine, 2013–2019). The core Curriculum analysis unpacks a curriculuminto its parts, dealing with feedback in terms of learning, teaching, and resources;evaluates how the parts fit together, checks underlying beliefs and assumptions; andseeks justification for curriculum choices and assumptions.uk_UA
dc.publisherУмань: (Електронне видання)uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.792.8.793.3/796-045-
dc.subjectfeedbackuk_UA
dc.subjectpre-service English teacher traininguk_UA
dc.subjecttransmission approach to feedbackuk_UA
dc.subjectself-regulation feedbackuk_UA
dc.titleTHE ROLE OF FEEDBACK IN TRAINING FUTURE EFL TEACHERSuk_UA
dc.title.alternativeРоль зворотнього зв'язку у підготовці майбутніх учителів англійської мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
243104-Article Text-557896-1-10-20211025.pdf424,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.