Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14616
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гембарук, Алла Степанівна | - |
dc.contributor.author | Панченко, Єлизавета Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-30T08:12:18Z | - |
dc.date.available | 2022-05-30T08:12:18Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Alla Gembaruk, Ielyzaveta Panchenko. The role of feedback in training future EFL teacher. Порівняльно-педагогічні студії. 2021. № 1 (41). С. 35-42. | uk_UA |
dc.identifier.issn | http://pps.udpu.edu.ua/article/view/243104 | - |
dc.identifier.uri | http://pps.udpu.edu.ua/article/view/243104 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14616 | - |
dc.description | http://pps.udpu.edu.ua/article/view/243104 | uk_UA |
dc.description.abstract | The article describes the application of feedback in the training of futureEnglish teachers and examines how contextual influences of their school practiceshape the University practices. The study used curriculum analysis and inductive anddeductive analyses of observation during the students' school practice. It studied thecase of Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University in piloting a newMethodology curriculum designed by a group of experts within the New GenerationSchool Teacher Project (British Council Ukraine and Ministry of Education andScience of Ukraine, 2013–2019). The core Curriculum analysis unpacks a curriculuminto its parts, dealing with feedback in terms of learning, teaching, and resources;evaluates how the parts fit together, checks underlying beliefs and assumptions; andseeks justification for curriculum choices and assumptions. | uk_UA |
dc.publisher | Умань: (Електронне видання) | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.792.8.793.3/796-045 | - |
dc.subject | feedback | uk_UA |
dc.subject | pre-service English teacher training | uk_UA |
dc.subject | transmission approach to feedback | uk_UA |
dc.subject | self-regulation feedback | uk_UA |
dc.title | THE ROLE OF FEEDBACK IN TRAINING FUTURE EFL TEACHERS | uk_UA |
dc.title.alternative | Роль зворотнього зв'язку у підготовці майбутніх учителів англійської мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
243104-Article Text-557896-1-10-20211025.pdf | 424,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.