Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеценко, Надія Миколаївна-
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-05-30T10:24:08Z-
dc.date.available2022-05-30T10:24:08Z-
dc.date.issued2021-12-30-
dc.identifier.citationСтеценко Н. М., Ткачук Г. В. Дослідження управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти в контексті використання електронного освітнього середовища. Інженерні та освітні технології, 2021. 9 (4). C.35-46uk_UA
dc.identifier.issn2307-9770-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14621-
dc.descriptionhttp://eetecs.kdu.edu.ua/2021_04/EETECS2021_009(4)uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглядається питання особливостей формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти, в структурі якої передбачено знання, вміння та досвід використання електронного освітнього середовища. Актуальність даної проблеми полягає в тому, що нині, в умовах пандемії, кожен керівник закладу освіти повинен бути компетентним не тільки в сфері інформаційних технологій та мати відповідно цифрову компетентність, але й орієнтуватись у питаннях впровадження та реалізації електронного освітнього середовища закладу, зокрема для вирішення певних управлінських питань. В ході дослідження нами з’ясовано, що існує велика кількість досліджень щодо важливості ІКТ в структурі управлінської компетентності майбутніх менеджерів, проте практично відсутні роботи, які вивчають особливості організації діяльності менеджера в умовах впровадження електронного освітнього середовища (ЕОС). З метою отримання об’єктивної інформації про стан сформованості управлінської компетентності у майбутніх керівників закладів вищої педагогічної освіти нами було проведене анкетування, яке виявило, що майбутні менеджери освіти не мають чіткого уявлення про ЕОС та не розуміють його потенціал щодо управлінської діяльності. В ході дослідження було розроблено рівні управлінської сформованості управлінської компетентності майбутніх керівників, в яких передбачено уміння, що стосуються використання ЕОС. Підготовка фахівців здійснювалась впродовж 2017-2020 рр. за методикою, що враховувала у структурі управлінської компетентності знання та вміння використання ЕОС. Нами проведено експериментальне дослідження щодо ефективності методики формування управлінської компетентності майбутніх керівників закладів освіти з використанням ЕОС, яке показало, що використання ЕОС сприяє становленню майбутнього управлінця, розвиває його управлінські здібності, дає змогу вирішувати завдання формування управлінської компетентності у майбутніх менеджерів освіти, є ефективним засобом реалізації освітніх програм в університеті.uk_UA
dc.publisherКрНУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:37.07-051]:005.336.2:004.9]:001.891-
dc.subjectуправлінська компетентністьuk_UA
dc.subjectменеджер освітиuk_UA
dc.subjectкерівник закладу освітиuk_UA
dc.subjectелектронне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectуправління закладом освітиuk_UA
dc.subjectуправління школоюuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectдиректор школиuk_UA
dc.titleДослідження управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти в контексті використання електронного освітнього середовищаuk_UA
dc.title.alternativeДослідження управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти в контексті використання електронного освітнього середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Stecenko+Tkachuk_03.pdf526,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.