Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14633
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Біленька, Юлія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-03T09:45:12Z | - |
dc.date.available | 2022-06-03T09:45:12Z | - |
dc.date.issued | 2022-02-21 | - |
dc.identifier.citation | Біленька Ю. О.Гейміфікація у процесі вивчення англійської мови. Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів:проблеми та стратегії: збірник тез доповідей VI міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Кропивницький, 21 лютого 2022 р. С. 293-295 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2522-4743 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14633 | - |
dc.description.abstract | Гейміфікований процес навчання означає включення елементів гри до навчальних курсів, щоб залучити здобувачів вищої освіти, підвищити рівень їх мотивації, сприяти покращенню рівня їх знань, умінь та навичок. Гейміфікація є ключем до реалізації соціальних зв'язків у процесі навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ББК;81.2(3) і – 67 | - |
dc.relation.ispartofseries | УДК;4И | - |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | uk_UA |
dc.subject | індивідуальний підхід | uk_UA |
dc.title | Гейміфікація у процесі вивчення англійської мови | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
BOOK_OF_ABSTRACTS_2022.pdf | 4,83 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.