Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14659
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Журавко, Тетяна Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Іщенко, Людмила Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-10T05:36:28Z | - |
dc.date.available | 2022-06-10T05:36:28Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Журавко Т. В., Іщенко Л. В. Психолого-педагогічні умови ефективності соціально-педагогічної реабілітації дітей 5-7 років з відхиленнями в поведінці. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. Малишевська І. А.[та ін.]. – Умань: Візаві, 2021 р. С. 73–76. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14659 | - |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | соціально-педагогічна реабілітація | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | діти з порушенням мовлення | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні умови ефективності соціально-педагогічної реабілітації дітей 5-7 років з відхиленнями в поведінці | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Збірник інкюзія 25.03.2021 Журавко. Іщенко.pdf | 140,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.