Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14659
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.date.accessioned2022-06-10T05:36:28Z-
dc.date.available2022-06-10T05:36:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЖуравко Т. В., Іщенко Л. В. Психолого-педагогічні умови ефективності соціально-педагогічної реабілітації дітей 5-7 років з відхиленнями в поведінці. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. Малишевська І. А.[та ін.]. – Умань: Візаві, 2021 р. С. 73–76.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14659-
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічна реабілітаціяuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectдіти з порушенням мовленняuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні умови ефективності соціально-педагогічної реабілітації дітей 5-7 років з відхиленнями в поведінціuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Збірник інкюзія 25.03.2021 Журавко. Іщенко.pdf140,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.