Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14714
Назва: Академізм і цифровізація: інтегративна модель образотворчої підготовки сучасного митця
Автори: Пічкур, Микола Олександрович
Ключові слова: Педагогіка
образотворча підготовка
академізм
цифровізація
інегративна модель
сучасний митець
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: Умань: ВІЗАВІ
Бібліографічний опис: Пічкур М. О. Академізм і цифровізація: інтегративна модель образотворчої підготовки сучасного митця. Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін: ІV Міжнародна науково-практична конференція on-line конференція (м. Умань, 8–9 квіт. 2021 р.). Умань: ВІЗАВІ, 2021. С. 167–170.
Серія/номер: УДК;37.091.12.011.3-051:7](06)
Короткий огляд (реферат): В умовах інформатизації суспільства тенденція до поєднання ручного й автоматизованого способів продукування художніх образів зумовлює невідкладне впровадження відповідної інтегративної моделі педагогічної системи образотворчої підготовки студентів різних мистецьких спеціальностей (графіків, живописців, скульпторів, дизайнерів і художників-педагогів) на засадах академізму і цифровізації. У процесі її функціонування необхідно неухильно дотримуватися аксіологічних засад педагогічного гуманізму, оскільки в епоху «культу часу» виникають численні конфлікти швидкості засвоєння необхідної інформації, набуття фахових знань, умінь і навичок, які слід розв’язувати відповідно до біотемпоральних ритмів усебічного й гармонійного розвитку творчої особистості сучасного митця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14714
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
AKADEM_tezy_21.pdf5,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.