Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14732
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯловенко, Ольга Вікторівна-
dc.date.accessioned2022-06-21T13:28:40Z-
dc.date.available2022-06-21T13:28:40Z-
dc.date.issued2022-01-
dc.identifier.citationЯловенко О.В., Прокоф’єва М.О., Сабітова А.П. КУЛЬТУРНИЙ КОД ЯК МАРКЕР ІДЕНТИЧНОСТІ (НА МАТЕРІАЛІ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ) / Moderní aspekty vědy: XV. Díl mezinárodní kolektivní monografie (MODERN ASPECTS OF SCIENCE. 15- th volume of the international collective monograph) / Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2022. str. 354-370.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14732-
dc.description001.32: 1/3] (477) (02)uk_UA
dc.description.abstractРозглядається поняття культурного коду як елементу простору культури. Проаналізовано маркери ідентичності крізь призму художньої літератури, зокрема на прикладі художніх творів американської письменниці бенгальського походження Джумпи Лагірі. Зазначено, що вагомою складовою культурного коду є функції концептів їжі, кольору, одягу, коду минулого як трансляторів культурного коду азійців. Практичною основою дослідження є роман “Тезка” (“The Namesake, 2003), повість “Хема і Каушик” (“Hema and Kaushik”, 2008), оповідання “Незвична земля” (“Unaccustomed Earth”, 2008), “У пані Сен” (“Mrs. Sen`s”, 1999). Зазначено, що у літературному потрактуванні основним культурним кодом є текст, вплетений в канву культури. У доробку Д. Лагірі, їжа, концепти кольору та одягу слугують кодом ідентичності особистості, а також комунікативною системою, запасом образів, правилами поведінки. Ці концепти функціонують як культурні знаки поміж членами азійської культури, є інструментом налагодження різного роду стосунків, сприяють реконструкції спогадів про минуле, виступають індикатором самоідентифікації.uk_UA
dc.publisherMezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.uk_UA
dc.subjectкодuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectідентичністьuk_UA
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectконцептuk_UA
dc.subjectіммігрантuk_UA
dc.titleКУЛЬТУРНИЙ КОД ЯК МАРКЕР ІДЕНТИЧНОСТІ (НА МАТЕРІАЛІ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
КУЛЬТУРНИЙ КОД.pdf2,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.