Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаєць, Світлана Сергіївна-
dc.contributor.authorСизоненко, Вікторія Анатоліївна-
dc.contributor.authorСюренко, Ольга Олексіївна-
dc.date.accessioned2022-06-21T13:50:29Z-
dc.date.available2022-06-21T13:50:29Z-
dc.date.issued2022-02-
dc.identifier.citationАктуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільниць- кий, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 47. Том 1. – 326 с.uk_UA
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/47-1-16-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14748-
dc.descriptionfile:///C:/Users/111/Desktop/%D0%90%D0%BA%D1%82%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%B3%D1%83%D0%BC%20%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA,%20%D0%B2%D0%B8%D0%BF%2047%20%D1%82%D0%BE%D0%BC%201.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджується проблема розвитку творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії в процесі вивчення сучасного танцю. Розглянуто поняття уяви, творчості й індивідуальності як складових частин процесу становлення майбутнього вчителя хореографії. Основні принципи, методи й засоби виразності, властиві сучасному танцю, розглядаються як специфічна форма подачі матеріалу. Сучасний танець виступає головним засобом розвитку творчої індивідуальності. Розкрито роль сучасного танцю в напрямі формування чітко визначеної концепції сприйняття світу й людини. Сучасний танець особливо відтворює дійсність, користуючись своєю власною виразною лексикою, та спирається на свої власні естетичні закони. Існує досить велика кількість напрямів сучасної хореографії. Конкретизовано алгоритм становлення індивідуальності майбутнього вчителя через метод поглибленого вивчення танцювальної техніки й історії розвитку культури за допомогою творчого, конкретно-історичного підходу до проблеми. Практичне значення методу полягає у вивченні творчих здобутків майстрів: танцювальної техніки, засобів, якими вони користувалися під час створення своїх композицій, способу мислення, емоційного наповнення, культури спілкування з глядачем. У роботі зазначено важливість аудиторної та самостійної роботи здобувачів вищої освіти в процесі вивчення сучасного танцю. Самостійна робота є обов’язковою складовою частиною навчальної діяльності, яка активізує розумову й творчу діяльність, формує потребу в безперервному самостійному наповненні й удосконаленні творчих здібностей. Самостійна робота здобувачів вищої освіти забезпечується системою навчально-методичних засобів, передбачених для вивчення дисципліни «Теорія та методика сучасного танцю»: основна й додаткова література, мультимедіа (презентації PowerPoint, відео- й аудіоматеріали). У статті акцентовано на важливості застосування творчих завдань, імпровізації. Вони виступають засобами формування творчої індивідуальності й акторської майстерності.uk_UA
dc.publisherДрогобич: Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;793.3:[159.954:[378.018.8:373.011.3-051:793.3]-
dc.subjectхореографuk_UA
dc.subjectвчитель хореографіїuk_UA
dc.subjectтворча особистістьuk_UA
dc.subjectхореографічна освітаuk_UA
dc.subjectсучасний танецьuk_UA
dc.titleРОЛЬ СУЧАСНОГО ТАНЦЮ В РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Актуальні проблеми_2022.pdf974,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.