Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарбар, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-21T13:53:26Z-
dc.date.available2022-06-21T13:53:26Z-
dc.date.issued2022-04-
dc.identifier.citation«Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 4(6) 2022. С. 271.uk_UA
dc.identifier.issnISSN2786-5274Print-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14749-
dc.descriptionfile:///C:/Users/User/Downloads/1348-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-1351-1-10-20220408.pdfuk_UA
dc.description.abstractНеобхiднiсть аналiзу методологiчних засад вивчення культури поведiнки дітей старшого дошкільного віку зумовлена недостатньою обгрунтованiстю iснуючих пiдходiв до проблеми, необхiднiстю розширення та поглиблення проблематики дослiджень, пошуку адекватних методiв аналiзу та емпіричного дослідження. Зважаючи на це, ми здійснили комплексне емпіричне дослідження даного феномену. Об’єктом нашого дослідження виступила культура поведінки дітей старшого дошкільного віку, зокрема, особливості її становлення в умовах навчально-ігрової діяльності закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розкрито зміст поняття «культура поведінки», розглянуто основні методи та форми роботи щодо виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку, умови її ефективності та результативності. Розкрито взаємозв’язок таких компонентів як культура діяльності, культура спілкування, культурно-гігієнічні навички і звички. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості культури поведінки дітей старшого дошкільного віку, надано їх характеристику, здійснено емпіричну перевірку педагогічних умов та системи роботи з оптимізації виховання культури поведінки дітей 5-6 роківuk_UA
dc.publisher«Наукові перспективи»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 001.32:1 /3](477)(02);4(6) 2022.-
dc.subjectвихованістьuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.subjectкультураповедінкиuk_UA
dc.titleКРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1348-Текст статті-1351-1-10-20220408.pdf247,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.