Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14781
Назва: | КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТУ КУРСІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІДЕРЛАНДІВ ТА УКРАЇНИ |
Автори: | Колісніченко, Ангеліна Іванівна |
Ключові слова: | професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов зміст педагогічної освіти навчальний план цикли професійної підготовки освітня програма європейські освітні стандарти навчальні дисципліни здобувачі вищої освіти |
Дата публікації: | 28-кві-2022 |
Видавництво: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Бібліографічний опис: | Колісніченко А. І. Компаративний аналіз змісту курсів професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в університетах Нідерландів та України. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2022. Вип. 1(25). С. 32-40. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:81'243(492:477) |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано чинні навчальні плани Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та Утрехтського університету прикладних наук, на основі яких здійснено дослідження. Визначено переваги та недоліки у змісті освіти майбутніх учителів іноземних мов. Для реалізації завдань дослідження було використано методи порівняння, аналізу, узагальнення та систематизації. Як результат: було виявлено зміни позитивного та негативного характеру та їхній вплив на якість освіти майбутніх учителів іноземних мов в Україні та Нідерландах. |
Опис: | https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258468 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | ${dspace.url}/handle/123456789/14781 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
258468-Текст статті-594760-1-10-20220607 (1).pdf | 508,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.